Palvelut
Palvelut
Hotellit
Chennain lentokentällä ei ole hotellia. Niin Radisson Blu Hotel Chennai (puh: +91(0)44 2231 0101) kuin Trident Hotel (puh: +91(0)44 2234 4747) sijaitsee lentokentän lähiympäristössä. Hotel Mars (puh: +91(0)44 2264 1523) ei myöskään sijaitse kaukana lentokentästä ja on edellisiä halvempi. Booking.com tarjoaa lisää vaihtoehtoja sekä varauspalvelun verkossa. Sivustolla on laaja valikoima hotelleja kilpailukykyisillä internet-hinnoilla.
Myymälät ja ravintolat
Ulkomaan- ja kotimaanterminaaleissa on ravintoloita ja myymälöitä, mutta suurin keskittymä ostos-, juoma- ja ruokapaikkoja löytyy terminaaleja yhdistävältä käytävältä.
Matkatavarat
Chennain lentokentällä on säilytyslokeroita, mutta matkatavaroita voi myös jättää säilytykseen palvelupisteen kautta. Kadonneita esineitä voi kysellä neuvontapisteistä.
Neuvonta
Molemmissa terminaaleissa on neuvontapisteitä Chennain lentokenttään, sen palveluihin ja lentoaikatauluihin liittyen.
Yritykset
Chennain lentokentällä on rajoittunut Business Center, jossa voi faksata, kopioida tai käydä videokonferenssia. Laajempia yrityspalveluita kuten neuvottelu- tai konferenssitilojen vuokraamista varten on käännyttävä Chennain lentokentän läheisten business-hotellien puoleen (ks. kohta Hotellit).
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Chennain lentokentällä on huomioitu vammaisten itsenäinen liikkuminen, vaikka väkijoukkojen läpi saattaa olla vaikea päästä. Lentokentällä on pyörätuoliluiskia sekä mukautetut hissit ja wc:t. Liikuntarajoitteisille matkustajille on varattu parkkipaikkoja suoraan terminaalin sisäänkäynnin edestä.
Muut palvelut
Pankkeja, valuutanvaihtopisteitä ja pankkiautomaatteja on ympäri terminaaleja. Langaton yhteys (Wi-Fi) on saatavilla ja verkkoon pääsee myös internet-kahviloissa. Terminaaleissa on hajoittain veden jäähdytyspisteitä, joista saa juomakelpoista vettä. Kotimaanterminaalissa on apteekki. Lisäksi lentokentällä on hiljaisia huoneita ja lepotiloja matkustajille, joilla on pitkä välilasku.