Palvelut
Palvelut
Hotellit
Kota Kinabalun lentokentällä ei ole hotellia, mutta sen lähellä on vaihtoehtoja, muun muassa kaksi Shangri-La -hotellia: Tanjung Aru Resort (puh: +60(0)88 327 878) ja Rasa Ria Resort (puh: +60(0)88 792 888). Muita hotelleja lentokentän lähiympäristössä ovat Megah D'Aru Hotel (puh: +60(0)88 239 666), Crown Borneo Hotel (puh: +60(0)88 231 768) ja Seapark Condotel (puh: +60(0)88 282 828).
Myymälät ja ravintolat
Lähtöaulassa (ennen tullialuetta) on ravintoloita ja baareja. Tullialueen toisen puolen ostosmahdollisuuksiin, perinteisten Duty Free -myymälöiden ohella, kuuluu yksi kultasepänliike, matkamuistokauppa ja pakastettuihin kalatuotteisiin erikoistunut liike.
Matkatavarat
Lähtöaulassa on matkatavaroiden säilytyslokeroita. Löytötavaratoimisto sijaitsee matkatavaroiden luovutusaulan lähellä.
Neuvonta
Tulo- ja lähtöaulassa on kummassakin neuvontapiste lentokenttäpalveluihin ja lentoaikatauluihin liittyen.
Yritykset
Peruspuitteita lukuun ottamatta, kuten faksia, kopiokonetta ja verkkoyhteyttä, Kota Kinabalun lentokenttä ei tarjoa yrityspalveluita. Näitä varten on käännyttävä luksus-hotellien ja lomakeskusten (ks. kohta Hotellit) puoleen, joista saa varattua neuvottelu- ja konferenssitiloja.
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Kota Kinabalun lentokentällä on huomioitu vammaisten itsenäinen liikkuminen. Siellä on pyörätuoliramppeja sekä mukautetut hissit ja wc:t.
Muut palvelut
Maybankilla ja CIMB Bankilla on valuutanvaihtopisteet tulo- ja lähtöauloissa. Terminaaleissa on hajoittain pankkiautomaatteja. Ensiapupiste sijaitsee pohjakerroksessa (tuloaulassa). Langaton verkkoyhteys (Wi-Fi) on saatavilla ainostaan Kota Kinabalun lentokentän VIP loungessa.