Palvelut
Palvelut
Hotellit
Kathmandun lentokentällä ei ole hotellia. Yksi lähimmistä majapaikoista on boutique-hotelli Dwarika’s (puh: +977(0)1 447 3725). Muita lentokentän lähiympäristöön kuuluvia hotelleja ovat Hyatt Regency Kathmandu (puh: +977(0)1 449 1234), The Everest Hotel (puh: +977(0)1 478 0100), Hotel Vajra (puh: +977(0)1 427 1545) ja Radisson Hotel Kathmandu (puh: +977(0)1 441 1818). Booking.com tarjoaa lisää vaihtoehtoja sekä varauspalvelun verkossa. Sivustolla on laaja valikoima hotelleja kilpailukykyisillä internet-hinnoilla.
Myymälät ja ravintolat
Kathmandun lentokentällä ei ole ravintolaa! Ostospuolellla ei myöskään tapahdu paljoa: lentokentällä on yksi matkamuistokauppa.
Matkatavarat
Kathmandun lentokentällä ei voi säilyttää matkatavaroita. Löytötavaratoimisto sijaitsee lähellä matkatavaroiden luovutusaulaa.
Neuvonta
Pohjakerroksessa on neuvontapiste ja turistitoimisto, joka jakaa esitteitä nähtävyyksistä englanniksi, saksaksi ja espanjaksi. Siellä on myös palvelustiski, josta voi varata hotellin.
Yritykset
CIP (Commercially Important Persons) loungejen tarjoamien puitteiden, kuten faksin ja kopiokoneen ohella Kathamandun lentokentällä ei ole yrityspalveluita. Näitä varten on mentävä kaupungin business-hotelleihin. Esimerkiksi Hyatt, The Everest Hotel ja Radisson (ks. kohta Hotellit) tarjoavat neuvottelu- ja konferenssitiloja.
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Kathmandun lentokentällä on huomioitu vammaisten itsenäinen liikkuminen. Siellä on luiskia pyörätuoleille sekä mukautetut hissit ja wc:t.
Muut palvelut
Tuloaulassa on kolme pankkia, lähtöaulassa vain yksi. Näissä voi vaihtaa valuuttaa. Nepalin tiukkoja sääntöjä sovelletaan rahan tuontiin ja vientiin, joten kuitit tulee säilyttää rahanvaihdon yhteydessä. Ensiapupisteeseen saa yhteyden yleisen neuvonnan tai terminaalin puhelinten kautta. Lentokentällä on myös pieni postikonttori.