Palvelut
Palvelut
Hotellit
Lentokentällä on yksi hotelli. Novotel Suvarnabhumi Airport-hotelli (puh: +66(0)2 13 11111) sijaitsee terminaalirakennusta vastapäätä. Booking.com tarjoaa lisää hotelleja sekä online-varauspalvelun. Sivusto tarjoaa laajan valikoiman hotelleja sekä erinomaiset internet-hinnat.
Myymälät ja ravintolat
Lentokentällä on paljon baareja, kahviloita ja ravintoloita, ja ne sijaitsevat pääosin lähtöaulan neljännessä kerroksessa. Neljännestä kerroksesta löytyy myös suurin osa myymälöistä. Myös toisessa kerroksessa (saapuvat lennot) sekä kolmannessa kerroksessa (palvelut) on myymälöitä.
Matkatavarat
Matkatavaroiden luovutusaulassa olevien matkatavarahihnojen vieressä on kaksi löytötavaratoimistoa.
Neuvonta
Lentokentällä on useita neuvontatiskejä, joihin saa yhteyden puhelimella puh: +66(0)2 132 9324/5/6/7 (lähtöaula) tai puh: +66(0)2 132 9328/9 (tuloaula). Tuloaulassa on lisäksi Thaimaan matkailuviranomaisten (TAT) palvelutiski.
Yritykset
Lähtöaulassa on KP Lounge, joka tarjoaa liikematkustajapalveluita. KP Loungesta voi varata toimistotiloja ja kokoushuoneita. Laajemmat liikematkustajille suunnatut palvelut löytyvät Novotel Hotellista (kts. Hotellit). Hotellissa on tilava konferenssihuone, ja se tarjoaa sihteeri- ja käännöspalveluita.
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Liikuntarajoitteisten henkilöiden on helppo liikkua lentokentällä. Lentokentällä on erikoistarpeisiin mukailtuja hissejä, wc-tiloja sekä puhelimia. Parkkihallissa on vammaisille varattuja invaparkkipaikkoja. Henkilökohtaista apua tarvittaessa tulee soittaa asiakaspalvelukeskukseen (puh: +66(0)2 132 3888).
Muut palvelut
Valuutanvaihtopisteet sijaitsevat tuloaulassa. Pankkiautomaatteja on kaikkialla terminaalirakennuksessa. Lentokentällä on useita yleisöpuhelimia sekä internetillä varustettuja tietokoneita. Lentokentällä toimii langaton internet-yhteys. Lentokentän lääkärikeskukseen saa yhteyden soittamalla numeroon +66(0)2 132 7777.