Palvelut
Palvelut
Hotellit
Lentokentällä ei ole hotellia. Lähin hotelli on Atlas Lentokenttähotelli (puh: +212(0)522 53 62 00). Muita hotelleja Casablancassa: Hyatt Regency (puh: +212(0)522 261 234), Idou Anfa Hotelli (puh: +212(0)522 200 235), Le Royal Mansour Meridien (puh: +212(0)522 313 011) ja Sheraton Hotel and Towers (puh: +212(0)522 439 494). Kaikkiin edellä mainittuihin hotelleihin on ilmainen bussikuljetus lentokentältä. Booking.com -sivustolta löytyy lisää hotellivaihtoehtoja ja online-varauspalvelu. Sivusto tarjoaa laajan hotellivalikoiman sekä erinomaiset Internet-hinnat.
Myymälät ja ravintolat
Terminaalin 2 uudistamisen jälkeen Casablancan lentokentällä on hyvä valikoima ravintoloita, baareja ja kahviloita. Myös myymälöiden määrä on kasvanut ja niiden tuotevalikoima kansainvälistynyt.
Matkatavarat
Casablancan lentokentällä ei ole matkatavarasäilytystä. Löytötavaroita voi tiedustella neuvonnasta.
Neuvonta
Sekä tulo- että lähtöaulassa on neuvontapalvelu (puh: +212(0)522 539 040).
Yritykset
Lentokentän keskushallissa on pieni business-keskus, joka tarjoaa faksi- ja kopiointipalveluita sekä Internet-yhteydellä varustettuja tietokoneita. Atlas Lentokenttähotellissa on kokoushuone, jonne mahtuu 70 henkilöä. Laajemmat liikematkustajille suunnatut palvelut löytyvät Casablancan keskustassa olevista liikemieshotelleista (katso Hotellit).
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Lentokenttä soveltuu erinomaisesti liikuntarajoitteisille matkustajille. Hissejä ja wc-tiloja on muokattu pyörätuolilla liikkuville sopiviksi ja terminaalissa on erikoispuhelimia näkö- ja kuulovammaisille. Lentokentällä on pyörätuoliramppeja. Henkilökohtaista apua saa neuvonnasta.
Muut palvelut
Lentokentällä on valuutanvaihtopisteitä, pankkiautomaatteja, pankkeja ja postitoimisto. Kaikkialla terminaalirakennuksessa on puhelimia. Ensiapuun saa yhteyden soittamalla lentokentällä olevista puhelimista tai menemällä neuvontaan. Lentokentällä on myös pieni lasten leikkialue.