Palvelut
Palvelut
Hotellit
Asunciónin lentokentällä ei ole hotellia. Lähimmät hotellit ovat Hotel Portal del Sol (puh: +595(0)21 609 395), Hotel Ibis (puh: +595(0)21 620 1000), Hotel Westfalenhaus (puh: +595(0)21 292 374) ja ApartHotel Porta Westfalica (puh: +595(0)21 298 906). Guarani Esplendor Hotel Asuncion (puh: +595(0)21 452 099) on business-hotelli. Booking.com tarjoaa lisää vaihtoehtoja sekä varauspalvelun verkossa. Sivustolla on laaja valikoima hotelleja kilpailukykyisillä internet-hinnoilla.
Myymälät ja ravintolat
Kentällä on yksi ravintola ennen tullitarkastusta ja toinen lähtöaulassa. Siellä on myös muutama kahvila, baari ja kauppoja kuten Duty Free -myymälä ja paljon matkamuistoliikkeitä. Tarjonta ei ole päätähuimaava.
Matkatavarat
Keskusaulassa on matkatavaroiden säilytyslokeroita. Siellä on myös palvelutiski matkatavaroiden säilytystä varten. Kadonneita esineitä voi kysellä neuvontapisteestä.
Neuvonta
Tulo- ja lähtöauloissa on neuvontapisteet, joissa voi tiedustella Asunciónin lentokentästä, sen palveluista ja lentoaikatauluista.
Yritykset
VIP-huoneen lähellä on pieni neuvotteluhuone, mutta Asunciónin lentokenttä ei tarjoa muita yrityspalveluja. Business-hotellit pääkaupungissa, kuten Guarani Esplendor Hotel (ks. kohta Hotellit), tarjoavat enemmän palveluja liikematkaajille.
Liikuntarajoitteiset henkilöt
Asunciónin lentokentällä vammaisten on kohtuullisen helppo liikkua itsenäisesti. Siellä on luiskia pyörätuoleille ja mukautetut wc:t. Lisäksi pysäköintialueella on jonkun verran invalidipaikkoja.
Muut palvelut
Pankkeja, valuutanvaihtopisteitä ja pankkiautomaatteja on ympäri terminaalia. Siellä on myös internet-kahviloita ja langaton verkkoyhteys (Wi-Fi) on saatavilla. Ensiapupisteeseen voi ottaa yhteyttä neuvonnasta tai puhelimitse lentokentän yleisnumerosta +595(0)21 213 012.