Palvelut

Palvelut

Hotellit

Asunciónin lentokentällä ei ole hotellia. Lähimmät hotellit ovat Hotel Portal del Sol‎ (puh: +595(0)21 609 395), Hotel Ibis (puh: +595(0)21 620 1000), Hotel Westfalenhaus‎ (puh: +595(0)21 292 374) ja ApartHotel Porta Westfalica‎ (puh: +595(0)21 298 906). Guarani Esplendor Hotel Asuncion‎ (puh: +595(0)21 452 099) on business-hotelli. Booking.com tarjoaa lisää vaihtoehtoja sekä varauspalvelun verkossa. Sivustolla on laaja valikoima hotelleja kilpailukykyisillä internet-hinnoilla.

Myymälät ja ravintolat

Kentällä on yksi ravintola ennen tullitarkastusta ja toinen lähtöaulassa. Siellä on myös muutama kahvila, baari ja kauppoja kuten Duty Free -myymälä ja paljon matkamuistoliikkeitä. Tarjonta ei ole päätähuimaava.

Matkatavarat

Keskusaulassa on matkatavaroiden säilytyslokeroita. Siellä on myös palvelutiski matkatavaroiden säilytystä varten. Kadonneita esineitä voi kysellä neuvontapisteestä.

Neuvonta

Tulo- ja lähtöauloissa on neuvontapisteet, joissa voi tiedustella Asunciónin lentokentästä, sen palveluista ja lentoaikatauluista.

Yritykset

VIP-huoneen lähellä on pieni neuvotteluhuone, mutta Asunciónin lentokenttä ei tarjoa muita yrityspalveluja. Business-hotellit pääkaupungissa, kuten Guarani Esplendor Hotel (ks. kohta Hotellit), tarjoavat enemmän palveluja liikematkaajille.

Liikuntarajoitteiset henkilöt

Asunciónin lentokentällä vammaisten on kohtuullisen helppo liikkua itsenäisesti. Siellä on luiskia pyörätuoleille ja mukautetut wc:t. Lisäksi pysäköintialueella on jonkun verran invalidipaikkoja.

Muut palvelut

Pankkeja, valuutanvaihtopisteitä ja pankkiautomaatteja on ympäri terminaalia. Siellä on myös internet-kahviloita ja langaton verkkoyhteys (Wi-Fi) on saatavilla. Ensiapupisteeseen voi ottaa yhteyttä neuvonnasta tai puhelimitse lentokentän yleisnumerosta +595(0)21 213 012.